Monday, 4 May 2015

Homeless Part. 1

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΙΝΟ! ΜΕΙΝΕ! ΜΕΝ ΦΥΕΙΣ! I PROMISE! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟ ΠΟΣΤ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ! Θα είναι αστείο, θα είναι αυτοσαρκαστικό, θα έχει GIFs, θα μιλά για τα κωμικοτραγικά προβλήματα στη φοιτητική ζωή. Θα είναι ορίτζιναλ Black Cat στυλ (οκέι, να προσπαθήσω και ότι φκει).

Το λοιπόν, σε λίες μέρες επιστρέφω πίσω Αγγλία, και θα έχω κάπου στον ένα μήνα ώσπου να τελειώσουν οι εξετάσεις μου και κάπου στις 12 του Ιούνη τελειώνει και το συμφωνιτικό διαμονής μου στα halls του πανεπιστημίου και που τζιαμέ και πέρα πιάνω τα πουρτού μου και πάππαλα.

Ένα πράμα που δεν μου είπεν κανένας όταν τους ερωτούσα να μου πουν για τον πρώτο χρόνο τους στην Αγγλία είναι πόσο σημαντικό είναι να καταφέρεις να έβρεις παρέα μες το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Πως αν κόψεις μόνος σου γυρών πρωτοχρονιάς εν να σαμπώς και είσαι πίσω στο λύκειο και είσαι ο γκίκης χωρίς κλίκκα, χωρίς κάπου να ανήκεις.

Επειδή στην Αγγλία, εν τζαιν σημαντικό να έβρεις παρέα για να έχεις απλά παρέα, πρέπει να έβρεις τζίνα τα πέντε θύματα που εν τους κωττωθείς συγκάτοικος του χρόνου. Ναι, accommodation outside the university. Όι εξετάσεις και πελλάρες, τζίνες οι τέσσερις οι λέξεις είναι ο φόβος και ο τρόμος μου. Είναι ο αγχωτικός καταλυστής που θα σε κάνει να τρώεις τα νύχια σου μέχρι το κόκκαλο, να τραβάς τα μαλλιά σου ώσπου να κκελλιάσεις και να κλαίεις γαίμα.

Μα τι να έβρεις συγκάτοικους. Μα τι να έβρεις μετά σπίτι. Τσακωμοί. Υποχωρήσεις. Μα τι να ελλέξεις τον ατζέντη. Συμβόλαια. Deposit. Άστα, άστα. Εγώ ως το 'Τσακωμοί' έφτασα. Όμως άκουμε, ξέρω ότι είμαι λίον καφκατζιού αλλά ορκίζουμαι σου τούτη την φορά δεν έφταια εγώ. Τούτη την φορά δεν έκαμα τίποτα!

Η ιστορία μου είχε ως εξής:

  • ΝΟΕΜΒΡΗΣ = Ου χαττάς! Εκόψαμεν μόνοι μας ρε Καττού, έβρε μιαν παρέα πέρκει μου έβρεις και με κάποιους να μείνεις του χρόνου.
  • ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ = Όκει, ο Παπαγάτος είπεν σου να έβρεις τις Κυπραίες. Ήβρες τες φαίνουνται καλές κορούες. Όι όι, εν πάρα πολλά καλές κορούες. Φιλικές, και σύρνουν μου κουβέντες να συγκατοικήσουμεν τζιόλας. Πολύ ωραία, με έτσι ρυθμό εν να έχουμεν κλείσει και σπίτι πιο νωρίς από όλους και θα πιαμεν το πιο καλό
  • ΓΕΝΑΡΗΣ = Χμμ, μες το break καμιά δεν επικοινώνησεν μαζί μου παρ'ότι τους έδωσα το κινητό μου και καμία που τους θκιο δεν απαντούσε στα μυνήματα μου που τους έστελνα πας το ΦουΜπου. Ίσως ήταν απασχολημένες. Εντάξει, εν να ήθελα να εβρέθουμουν μαζί τους όσον ήμουν ποδά επειδη οι θκιο εν ήδη κοντά μιας καικάμνουν την ίδια σπουδη και στον Δεκεμβρη εβρεθήκαμεν μόνο τρεις φορές.
  • ΦΕΒΡΑΡΗΣ = Ούφου! Μόνο εγώ κάμνω δουλειά, καμιά τους δεν ασχολήται και  ότι σπίτι τους δείξω της μιας της ξυνίζει και της άλλης της βρωμά αλλά καμιά εν έρκεται να με βοηθήσει. Εν δύσκολο να έβρουμεν σπίτι για τρεις, δεν έχει πολλά. Χμμ, έχει άλλη μια Κυπραία που εζητούσεν μας να συγκατοικήσει μαζί μας, η Μερώπη που επρότινεν να την δεχτούμεν είπεν μου ότι ξέρει την και πως εν καλή κορούα. Η Μαρία εν νεν ιδιαίτερα ανοιχτή στη ιδέα να φέρουμεν την καινούργια άλλα όταν της εξηγήσαμεν την κατάσταση ότι εν να έβρουμεν καλύτερα σπίθκια και πιο φτηνά, είπεν οκέι.
  • ΜΑΡΤΙΟΣ = ... ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ!!! ΑΠΠΩΜΕΝΕΣ ΜΑΛΑΚΙΣΜΈΝΕΣ!! 
    • Η Μαρία κάμνει εξωφρενικές απαιτήσεις - "θέλω δικό μου μπάνιο" δηλαδή εμείς οι υπόλοιπες χέσμας (κυριολεκτικα), "θέλω το πιο μεγάλο δωμάτιο" ε βέβαια η γενέκα που δεν εβοήθησεν καθόλου στην έρευνα για σπίτι να πιάσει και την πιο μεγάλη επιβράβευση, "θέλω να περπατώ μόνο δέκα λεπτά μαξ για να φτάσω στο πανεπισττήμιο" το οποίο συγκεκριμένα είναι μες την μέση του εθνικου πάρκου ανάθεμα! Εκτός και αν εν δεντρόσπιτο μου εν να πιάμεν, το πιο κοντινό σπίτι που μπορούμεν να πληρώνουμεν είναι τουλάχιστον μία στάση τρένου μακρυά. 
    • Επίσης η Μαριά μαλώνει ούλη την ώρα με την καινούργια. Η καινούργια, τζιαμέ που μας επαρακαλούσεν να μείνει μαζί μας έκαμεν μας μια μαλακία και γυρίζει και λαλεί μας ότι 'σκεφτεται' να πάει να μείνει με άλλους που της εζητήσαν. Παρακάλια παρακάλια, στρούμπα κώλο, στρουμπώνω και εγώ τα χειλουθκια μου και ΜΟΥΑΤΣ, μάκια-μάκια! Έμεινεν με εμάς
    • Μεγάλος καφκάς με την Μαριά και την καινούργια για το ΠΩΣ ήταν να πάμεν να δούμεν το σπίτι που σκεφτούμαστε να πιάμεν. Για το ΠΩΣ!!!!! ΤΟ ΜΕΣΟ!!! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Η κουβέντα να εν κάπως:
      • Καττού: "Κορούες, θέλεται να πάμεν με το τρένο επειδή το σπίτι εν κοντά στο σταθμό, να δούμεν κιόλας πόσο θα μας παίρνει να πηγαιερκούμαστε;"
      • Καινούργια: "Ε ρε όι, εγώ εν να έρτω με  το λεωφορίο επειδή έχω εβδομαδιαίο τίκετ και δεν θα σπαταλώ τα λεφτά μου πας τα τρένα"
      • Καττού: "Οκέι, πιστεύκω εν νεν σωστό να χωριζούμαστε για να μεν χαθούμεν κιόλας. Είσαστε ούλες εντάξη να πάμεν με το λεωφορίο; Έχει και στάση του κοντά στο σπίτι"
      • Μαρία: "Ε όχι! Τύθεται θέμα υγείας με εμένα. Παθαίνω απίστευτη ζαλάδα μας τα λεωφορία και δεν μπορώ. Δεν μπορώ καθόλου. Μόνο με τρένο δέχουμε"
    • Και οοοοοουυυυυυ. Δώστου καφκά και μπιχτές. Καμία που τις θκιο να μεν υποχωρεί. Το χάζιν τωρά ξέρεται πιο ειναι; Η τιμή του τίκετ να πάεις να ερτεις είναι 1,50 λίρα και η διαδρομή μες το λεωφορίο είναι 8 λεπτα. ΓΙΑ 1,50 ΛΙΡΑ ΚΑΙ 8 ΛΕΠΤΑ εκάμαν με να χάσω κάθε ίχνος αξιοπρέπιας και καμιάν δεκαετία που τη ζωή μου να είμαι ο αγγελιαφόρος των δύο και να προσπαθώ να τις κάμω να τα έβρουν. Να απειλά η μια να φύει, να μου απειλά και η άλλη.
    • Η Μερώπη, που ήταν τζίνη; Α την καρτάνα. Έδινεν μου κούντημα να μου λαλεί ότι εν καλά που κάμνω που μάχουμαι να τις μερώσω αλλά τζίνη ποττέ δεν ήρτεν να βοηθήσει και ΞΑΦΝΙΚΑ τσουπ, στον καφκά τον μεγάλο που εγίνουνταν που πάνω ήρτεν ξαφνικά και λαλεί μας ότι εκανόνισεν να πάει να μείνει με τους (μαλακισμένους μπέκρυες) συγκάτοικους τις που τα halls.
    • Μόλις, το άκουσαν οι άλλες θκιο, δεν είχαν τίποτα να τις κρατά και εφύαν και εκείνες.
    • Η Μερώπη εν να μείνει με τους συγκάτοικους της. Η καινούργια εν να μείνει με τζινους που τις είχαν προτίνει παλιά. Η Μαρία χαίζει τα και όπως την κόφκω εν να ενοικιάσει κανένα ακριβό στούντιο
  • ΑΠΡΙΛΗΣ = Μόνη σαν την ανεμώνη. Όι μόνο μόνη. Μόνη και φτωshή! Μόνη και φτωshή και στο Brighton όπου η αγορά για στούνιο είναι πιο νεκρή και που την αγορά δαμέ στην Κύπρο. Κάτω που 130 λίρες την εβδομάδα, μόνο κάτι λία "στούντιο", το Άγιον Πεζούνιν να τα κάμει, έχει. Βασικά εν διάδρομοι που τους εβάλαν μία πόρτα και ονομάσαν τα στούντιο, με κουζίνα 1x1 και κοινά μπάνια/τουαλέτα. ΚΟΙΝΑ ΜΠΑΝΙΑ! Το στούντιο υποτίθεται. Η Καττού εξώντοσεν ότι άλλες επιλογές εμπορούσεν να δοκιμάσει. Τελικά εν να πρέπει να μείνει μόνη της στα ψευτο-στούντιο και να σταυρώνει τα δάκτυλα της να μεν κολλήσει athlete's foot/ chlamydia.
  • ΜΑΙΟΣ =  Φως στο τούνελ?! (ποστ κάμινγκ σουν)
Ου! Έγραψα πολλά και ακόμα GIFs εν εμπήκαν. Οκέι, σόρρυ, εξαπάτησασε κάπως στην δήλωση μου πιο πάνω. Αλλά υπόσχουμαι σου, εν να έχει και παρτ 2 και σε τζίνο ναι, θα είναι πιο αστείο. Άτε να σε αφήκω με τούτα για τωρά. Απλά έτσι να ξέρεις λίον την background story. Έτυχεν μου, τι να κάμουμεν.

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι η μαλακο-συγκατοίκηση μαζί τους τελείωσε πριν καν ξεκινήσει και κάπως έτσι εγλύτωσα τα σοβαρά προβλήματα που ήταν να έρθουν πιο μετά.

Το αρνητικό... λάθος, γράψε αρνητικά. Πρώτον εν έχω που να μείνω τωρά. Ακόμα στούντιο δεν ήβρα και έχω ένα μήνα, ένα μήνα με μπόλικες εξετάσεις, να πρέπει να πιέννω και σε house viewings.
Δευτερον έχασα την ελπίδα μου στους αθρώπους, λίον δυνατή απογοήτευση έφα την επειδή τούτη η "φιλία" εκόστησεν μου αρκετήν υπομονή, χρόνο, αξιοπρέπεια και συναισθηματική/ψυχολογική ισορροπία. Βασικά, έχασα την πίστη μου στις γυναικίες παρέες! Ως τες τρεις παν μαζί. Βασικα ως τζαι τζιαμέ παίζεται... ναι, παίζει να κλικκώσουν οι θκιο και να κλάσσουν την τρίτη. Ξίαστο, οι γενέτζες μόνο θκιο-θκιο, ζευγαράκια παν τα καλά. Ναι, μπορείς να έχεις πολλές καλες φίλες, αλλά ποττέ ούλες μαζί. Αυτό είναι.

Learning something new every day

10 comments:

  1. ετσι όπως το γράφεις εν οι γονιοί που φταίσιν.
    Κακομαθημένες - κακομαθημένοι....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θέλω απλά να ελπίζω ότι εν καλές κορούες, απλά εν εσικκιρτίσαμε να κολλήσουμεν μαζι

      Delete
    2. Να σου το πω πιο καθαρα.
      Ειναι 3 ΜΟΝΟ χρονια ΣΠΟΥΔΕΣ (????)
      Ο ενας επηε.Αρα 2.

      ΤΟ ΠΙΟ βασικό εν οι σπουδές.Και θέλουν για το χρ. τούτο διάστημα που επρεπε ναν που τα πιο δημιουργικά τους χρόνια ΤΟΣΕΣ ανέσεις?

      Γι αυτο σου λαλω.Κάμνει μπαμ που το μιλι...

      Delete
  2. Ντουντ μιλάς σοβαρά? Μετά από αυτή την επίδειξη "κακομαθημενιάς" συνέχισες τις άκαρπες προσπάθειες συγκατοίκησης? Αξιοθαύμαστο!
    Δεν έχει, φειςμπουκ ή κάτι που να έχουν ανακοινώσεις, ζητείται συγκάτοικος κτλ? Μείνε με άγνωστους καλύτερα παρά να κάνεις τον διαιτητή στην κάθε κακομαθημένη.
    Θα σύστηνα απόσταση από: Κινέζους!
    Καλή τύχη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Βασικά, τούτο εν ναν το θέμα του Παρτ 2 ;)

      Delete
  3. Αχ τι να σου πω... θα περιμένω τη συνέχεια.
    Πάντως έμεινα σε εστίες με μπάνια που μοιραζόμασταν με τον όροφο (24 δωμάτια, 4 ντουζ και 4 τουαλέτες) και την κουζίνα (μόνο 2 μάτια και ένας νεροχύτης, ούτε ψυγείο, ούτε σκεύη), και επέζησα χωρίς καμία αρρώστια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το μόνο που δεν μου άρεσεν με μερικά που τα "ψευτοστούντιος" ήταν ότι επλήρωνες έτσι άκριβα και εμοιράζουσουν τα πράματα σου, όι με μαθητές, αλλά με απόλυτα ξένος, μπορεί να είχεν και μπέκρηες παππούδες ασπούμεν. Λίον εεεεεεε
      Αλλά ούαου, εν ξέρω πως άντεξες, τί πανεπιστήμιο ήσουν? Τουλάχιστον ήταν φτηνό?

      Delete
  4. Πραγματι οι γυναικες μονο δυο δυο καμνουν το καλο. Σου εισηγουμε να βρεις 2 δυαδες για τον εαυτο σου για να μεν εξαρτασε που εναν μονο ατομο και να μεν τις σμιγεις :)

    ReplyDelete
  5. Αμα πριν να συγκατοικίσετε υπήρχαν προβλήματα, σκέφτου μετά τι θα εγίνετουν! Άκου τζιαι την παλιά γριά! Κάποια πράματα εν για το καλλύττερο! Τζιαι να θυμάσαι: Τα φοιτιτικά τα χρόνια εν που τα καλλύττερα, φρόντισε να περνάς καλά. Οι μισοί Κυπραίοι στην Αγγλία θέλουν που ενα βυζινόπατσο να πήξει ο νους τους - όσον έχουν δλδ!

    ReplyDelete
  6. Κυπραιες εσιει τζαι στη Κύπρο, μακριά ;-) Αναμένουμε τις εξελίξεις :-)

    ReplyDelete