Thursday, 1 October 2015

I'm the biggest fucking loser

Είσαι από φύσεως σου cool; Είσαι άτομο χαλαρό και chillαρισμένο; Δύσκολα βρίσκεις τον εαυτό σου σε άβολες καταστάσεις και αν ναι, ήταν εξαιτίας κάποιου άλλου; Συγχαρητήρια! Τώρα πλις backspace your τον κώλο σου που το μπλοκ μου επειδή καμία εμπάθεια και μόνο περιπαίξιμο θα πάρω από εσένα μόλις αρχίσω τις επικές ιστορίες των επικών μου κοινωνικών πτώσεων..

Σοβαρή ερώτηση, ποια είναι η σωστή ελληνική μετάφραση της αγγλικής έννοιας loser; Επειδή τζίνη είμαι. Το ολόκληρο μου ΕΙΝΑΙ, είναι ένα μεγάλο L! Είμαι το πιο uncool πλάσμα που ξέρω και μου πήρε 20 χρόνια να το συνειδητοποιήσω. Έφκαλα το λύκειο ως την πιο μεγάλη loser αλλά είχα πείσει τον εαυτό μου ότι ήταν επειδή απλά έτυχε να μεν είμαι μες την cool παρέα του σχολείου και το ότι ήμουν κάπως 'ιδιαίτερη' προσωπικότητα. Ήρθα πίσω όμως για την δεύτερη μου χρόνια στο πανεπιστήμιο και εκατάφερα το ακατόρθωτο, να αφήσω τον εαυτό μου χωρίς λόγια με το πόσο awkward and loser ήμουν (είμαι). Και αν με ξέρεις που κοντά, ξέρεις ότι δεν βάζω γλώσσα μέσα μου. Κι όμως, κι όμως! Ήμουν απλά τόσο μα τόσο... ξκδσξωοσκ! Απλά ο ίδιος μου ο εγκέφαλος ήταν κάπως, "κανεί, δεν αντέχω άλλο την ντροπή!" και έπαθε blackout. Και για είκοσι λεπτά απλά εθώρουν μια γλάστρα με έντονο αγελαδίσιο βλέμμα λες και είχα χάσει πια την μάχη με τους ανθρώπους και προσπαθούσα να επικεντρώσω τις κοινωνικές μου ορέξεις και να δοκιμάσω την τύχη μου με τα φκιόρα.

Και τότε όμως μου ήρθεν! Μία αναλαμπή! (Μάλλον εν επειδή ήδη είχα αρχίσει να κάμνω φωτοσύνθεση!)

Είμαι μία LOSER. Τελεία και παύλα και θαυμαστικό.

Και κάπως εντελώς παράξενα αντί να με πιάσει η κατάθλιψη, ένιωσα μια καινούργια αίσθηση, ένα θετικό γαργαλητό, ένιωσα προσωπική αποδοχή. Είμαι αυτό που είμαι και αυτό εξηγεί τόσα πολλά "γιατί?!" μου.

Εδιερωτούμουν το γιατί μου ήταν τόσο δύσκολο να κάνω φίλους και γιατί ο κόσμος πάντα εκατέληγεν να με περιπαίζει. Εν απλό. Δεν είμαι αρκετά κουλ για τζίνους. Δηλαδή, ακόμα και όταν προσπαθώ ασπούμεν καταλήγω να φαίνομαι ακόμα πιο loser και πάντα τα πράγματα βγαίνουν εκτός του έλεγχου μου. Ότι και αν κάνω απλά φαίνεται ότι προσπαθώ πολλά. Και εν αλήθεια, όντως προσπαθώ πολλά, έτσι είμαι, εν είμαι το "χαλαρά ρε" άτομο. Τζίνο το "chillαρε" σπάζει μου τα νεύρα. Δυστυχώς όμως τούτο το χαρακτηριστικό μου να δίνω πάντα το 110% του εαυτού μου και των δυνατοτήτων μου με κάνει να φαίνομαι σαν ένα απελπισμένο και στερημένο ψωρο-γατάκι της γειτονιάς.

Endnotes: Ούφου τι ήρτα σήμερα στο πανεπιστήμιο?! Η μία lecture εν πιο ηλίθια και άχρηστη που την άλλη, έχει όλη μέρα. Φαίνεται ότι παίρνω notes τώρα... κουχ κουχ.. Έχω κάπου στα τέσσερα ποστ μες στα drafts. Το ένα εν το πάρτ του (ζα) του Homeless, το άλλο εν που περιπαίζω τα πλάσματα στο course μου, και τα άλλα δύο έχουν να κάμουν με τούτα τα περιστατικά της απόλυτης loserώτητας. Τώρα μες το Π/Σ/Κ να κάτσω να τελειώσω μερικά πέρκει μου καταφέρω να ξανάρχισω το μπλόγγιγκ.

4 comments:

  1. Υπάρχουν άτομα με διάφορες προσωπικότητες σε τούτο τον κόσμο, τζαι για ούλλους υπάρχουν πλάσματα που ταιρκάζουμε μαζί τους τζαι κάποιους που εν ταιριάζουμε. Εσύ μπορεί πάντα να κολλάς στα 'λάθος' άτομα. Τζαι η ταπέλα κκουλ τζαι εμένα φακκά μου! Μπορείς σίουρα να έβρεις φίλους που να τα βρίσκεται τζαι να σε αγαπούν τζαι να περνάτε ωραία. Πάντως που τα ποστ σου γενικά φαίνεσαι πολλά κκουλ(ουπς) εν καταλαβαίνω γιατί θεωρείς τον ευατό σου λούζερ. Φαίνεται να έσιεις χάζι πάντως, hang on in there girl!

    ReplyDelete
  2. You're not a loser.
    Remember, the only sane reaction to an insane world is insanity.
    Εσυ εισαι οκ.

    Προσωπικα αναμενω τα drafts, εγυρεψα το μπλογκ σου διαφορες φασεις μες το καλοκαιρι.
    :)

    ReplyDelete
  3. Εγώ κάποτε υπέγραφα ως loser... Εν της ηλικίας νομίζω αλλά πρέπει να βοηθήσεις τζι εσύ για να φύει, εν επικίνδυνο συναίσθημα... ξέρεις γιατί? Γιατί κάμνει σε να πιστεύκεις ότι εν αξίζεις τίποτε καλό τζαι θα δεκτείς πολλά πράματα που σε μειώνουν... ΜΕΝ ΤΟ ΑΦΗΚΕΙΣ να σου κάμει έτσι πράμα, εγώ ακόμα μετανιώνω το. Κράτα την αξιοπρέπεια σου, τούτο σε συμβουλεύκω με ούλλη μου την ψυshή!

    Και κάτι πιο πρακτικό: Βρες να κάμνεις πράματα που τονώνουν την αυτοπεποίθηση σου, κάτι στο οποίο είσαι καλή, τζαι ξέσκιστα! Δίνε το 110% του εαυτού σου τζαι μετά θα σε ευχαριστείς.

    Και κατά τρίτον, πρόσεχε που τα δίπατα, άκουσα μπαίνουν μες σε καταστήματα :/

    ReplyDelete
  4. bitch please

    u r not a looser. u just take rejection too seriously

    μανα μου, το ότι κάποιος σε απορρίπτει εν σημαίνει ότι εσύ εν είσαι αξιόλογη. μπορεί να συμβαίνει για 1000 λόγους. Εν είσαι του στυλ του, εν καταλαβαίνει το χιούμορ σου, εν του αρέσκει η φάτσα σου, εν μπορεί να διαχειριστεί την αλήθεια, εν μπορεί να κάμει ειλικρινείς σχέσεις, για φίλους ή γκόμενους αυτό

    ασπούμε εγώ έχω μεγάλη γλώσσα, μιλώ και φτύννω, μερικές φορές φέφκουν και ψιχουλάκια. Είμαι η πρώτη που θα γελάσω, άνθρωποι είμαστε. Αν γελάσουμε εγώ και η παρέα μου επειδή έφτυσα, εν σημαίνει ότι με περιαπίζουν, σημαίνει ότι έγινε κάτι αστείο και γελούμε. Και όταν φτύννω μπροστά στον Φιτζ, του λέω με λάγνο ύφος "σέξυ ε?".

    Μην δίνεις στον κόσμο υπερβολική αξία και σημασία. μεν αφήνεις την άποψη του οποιοδήποτε να παρεμβαίνει στην αυτοεκτίμιση και αξία σου. αν κά[πιος έχει κακή ιδέα για σένα, ή σε απορρίπτει, τότε....? κακό του κεφαλιού του. απορρίψαν με από δουλειές, από παρέες, και γκόμενοι. Για καποιους λέω "εκείνοι χάσαν" για κ΄'αποιους λέω "δεν έκατσε" και για κάποιους λέω "γιατί ρε φίλε?" και σκέφτουμαι τι λάθος έκαμα. ζητώ τον λόγο και αναλόγως της απάντησης είτε διορθώνω τον εαυτό μου για πάρακατω ή αντιλαμβανομαι πόσο βλήμματα είναι.

    https://www.psychologytoday.com/blog/thriving101/201012/rejection-losers-guide

    ReplyDelete